02-03-2011

گه‌ر رۆژێک پێت بڵێم به‌ جێت ئه‌هێڵم خۆت بڕوام پێ ئه‌که‌ی ؟

دوای ئه‌وه‌ی که‌ ڕۆشتی سه‌ریری ئه‌و شتانه‌م کرد که‌ بۆت نووسیبووم .هه‌موویان به‌ لامه‌وه‌ جوان بوو به‌س ویستم جوابی یه‌کێکیان بده‌مه‌وه‌، ئه‌وه‌ی که‌ نووسیوته‌ با ئاگام لێت بێت، به‌س ویستم ئه‌وه‌نده‌ت پێ بڵێم که‌ شتێک به‌ ناوی دابڕان و دوور که‌وتنه‌وه‌ له‌ تۆ بۆ من بوونی نیه‌ و تانانه‌ت ناتوانم بیر له‌ ڕۆژێک بکه‌مه‌وه‌ که‌ بیر له‌م شته‌ بکه‌م.دڵنیا به‌ له‌و په‌یمانه‌ی که‌ پێم داوی، من هه‌تا هه‌تایه‌ به‌ جێت ناهێلم و هیچکات بیر له‌ ڕۆژێک ناکه‌م که‌ بێ تۆ و خه‌یاڵی تۆ بژیم. هه‌ر وه‌ک پێشر پێم وتووی هیچ مرۆڤێک و ته‌نانه‌ت خواش ناتوانێ من و تۆ له‌ یه‌ک بکات، ته‌نیا یه‌ک شت ئه‌توانێ له‌ من دوورت بکاته‌وه‌ و ئه‌وه‌ش مردنی منه‌ ، مه‌گه‌ر بمرم و له‌ گۆڕم بنین که‌ له‌ گه‌ڵ تۆ بوونم له‌ بیر بچێت و ئیتر چاوه‌ڕێی ئه‌و ڕۆژه‌ نه‌بم . به‌ڵێ به‌س مردنی من ئه‌توانێ لێت دوورم بخاته‌وه‌

Geen opmerkingen:

Een reactie posten