08-08-2014

Yakek la nsuynakany xot baby gyan ..


Amro wistm tanha yadgaryaki bchukt bhenmawa yad, amash yakeka la nusynakany xot ka har jarek xwendumatawa ba kulk frmeskm rshtua lagal amrosha <3..

Boya bunman paiwasta ba yakawa sararay har shtek ka ru aya ya abina azary yaktr..



له‌وانه‌یه‌ پی بکه‌نیت کاتێک  ئه‌م شته‌ ببینیت و بیخوێنیته‌وه‌ به‌س  ئه‌مه‌وێ هه‌موو شته‌کانت بۆ ڕوون بکه‌مه‌وه‌ که‌  بۆت بسه‌لمێنم چۆن ته‌نیا مردنی من ئه‌توانێ  له‌ تۆ دوورم بخاته‌وه‌

1:من و تۆ  چاوه‌ڕێ ئه‌بین  تا هه‌ر کاتێک  ئه‌م موشکیلانه‌ ته‌واو  ئه‌بێت و  بگه‌ین به‌ یه‌کتر . گه‌ر گه‌شتین به‌ یه‌ک  پێکه‌وه‌ین 

2: ئه‌گه‌ر گه‌شتێن به‌ یه‌ک و دوای  چه‌ند ساڵێک من مردم  که‌واته‌ مردنی من ئه‌بێ به‌ هۆی ئه‌وه‌ی که‌ له‌ تۆ  جیا ببمه‌وه‌ چوون من مردووم و تۆ هیشتا زیندووی 

3:  چ پێکه‌وه‌ بووین  چ نه‌بووین  و  خوا نه‌خواسته‌  تۆ شتێکت لێ هات  ئه‌وه‌ دڵنیا به‌ له‌وه‌ی که‌  ئیجازه‌ ناده‌م ساتێک دوای تۆ بژیم و  خۆمت پێ ئه‌گه‌یه‌نم . که‌واته‌ مردنی تۆش ناتوانێ لێم دوورت بخاته‌وه‌

4: ئه‌گه‌ر  ڕۆژێک هات و  تۆ له‌ چاوه‌ڕوانی ماندوو بووی و ویستت  کتێبی ئه‌م خۆشه‌ویستیه‌مان ببه‌ستی و هه‌موو شت کۆتایی پێ بێت  ئه‌گه‌ر نه‌توانم  هیچ بکه‌م و دڵنیا بم له‌وه‌ی که‌ تۆ ئه‌ته‌وێ کۆتایی 
به‌م شته‌ بێت  ئه‌وه‌  ئه‌و ڕۆژه‌ ڕۆژی ئاخری ژیانی من ده‌بێت و  له‌وه‌ زۆرتر ناژیم ، که‌واته‌ لێره‌شدا ته‌نیا مردنی  من ئه‌توانێ لێت دوورم بخاته‌وه‌

هانی گیان   به‌ وتنی ئه‌م شتانه‌ ویستم   پێت بڵێم که‌  دڵنیا به‌ که‌   هیچ شتێک ناتوانێ تۆم لێ جیا بکاته‌وه‌ 
و ته‌نیا یه‌ک شت هه‌یه‌ که‌ ئه‌توانێ کارێک بکات ئه‌م شێته‌ت له‌ کۆڵ بێته‌وه‌ و ئه‌ویش ئه‌وه‌یه‌ که‌  بمرم ئه‌گینا  هیچ هێزێکی تر نیه‌ که‌ بتوانێ  ته‌نانه‌ت بۆ چرکه‌یه‌کیش وام لێ بکات که‌ بیر له‌ ژیانی بێ تۆیی بکه‌مه‌وه‌ 

خۆشم ئه‌وێی شیرینه‌که‌م 


Dway to awa Sar le Shewawm boya mahela ba tanha rega bbrm..


3ashqy ema ka ba qad  am notana jwana ka bo awazek abna gyanekw ba riz awastnw tawawkary yaktrn, ay to bo atawe ema dur la yaktr bin jarekytr, bo paimant shkand????

Geen opmerkingen:

Een reactie posten